
Svečanog događaja neće biti zbog pandemije koronavirusa. Jedanaest kilometara Zeničke obilaznice, kako kažu iz Autocesta FBiH, predstavlja najzahtjevniji poduhvat na Koridoru 5C i to uglavnom zbog zahtjevnog terena.
Dionica od 11 kilometara sačinjena je od 13 objekata, što je oko 48 posto dionice, dok je ostatak u trasi. Zenička obilaznica počinje od sadašnjeg isključenja ka naplatnim kućama Zenica jug, a prostire se do zeničkog naselja Hece gdje se nalazi petlja Zenica s naplatnim mjestom Zenica sjever odakle se promet s Koridora 5C veže s gradom Zenica i magistralnom cestom M-17 dalje ka sjeveru zemlje.
Sastavljena je od tri poddionice i to Drivuša - Klopče, Klopče - Donja Gračanica te dio poddionice Gračanica - Tunel Zenica. Ukupna investicijska vrijednost radova na Zeničkoj obilaznici je iznosila 225 milijuna eura, a sredstva su osigurana putem međunarodnih financijskih institucija (KFAED, EBRD, OPEC) kao i bespovratnim sredstvima Europske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Radovi će biti nastavljeni i nakon otvorenja Zeničke obilaznice i to na popravku lokalnih prometnica koje su korištene tijekom građenja Zeničke obilaznice, a izgradnjom lokalne ceste u dužini od četiri kilometra i mosta preko rijeke Bosne bit će ostvarena veza grada Zenice s magistralnom cestom M17 i izlazak na autoput.
Dionica od 11 kilometara sačinjena je od 13 objekata, što je oko 48 posto dionice, dok je ostatak u trasi. Zenička obilaznica počinje od sadašnjeg isključenja ka naplatnim kućama Zenica jug, a prostire se do zeničkog naselja Hece gdje se nalazi petlja Zenica s naplatnim mjestom Zenica sjever odakle se promet s Koridora 5C veže s gradom Zenica i magistralnom cestom M-17 dalje ka sjeveru zemlje.
Sastavljena je od tri poddionice i to Drivuša - Klopče, Klopče - Donja Gračanica te dio poddionice Gračanica - Tunel Zenica. Ukupna investicijska vrijednost radova na Zeničkoj obilaznici je iznosila 225 milijuna eura, a sredstva su osigurana putem međunarodnih financijskih institucija (KFAED, EBRD, OPEC) kao i bespovratnim sredstvima Europske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Radovi će biti nastavljeni i nakon otvorenja Zeničke obilaznice i to na popravku lokalnih prometnica koje su korištene tijekom građenja Zeničke obilaznice, a izgradnjom lokalne ceste u dužini od četiri kilometra i mosta preko rijeke Bosne bit će ostvarena veza grada Zenice s magistralnom cestom M17 i izlazak na autoput.
Klix.ba