× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • PELJEŠKI MOST

217138679_139123574995749_5306765240908657404_n.jpg

Od kopna odsječen jug Hrvatske za trinaest dana Pelješkim će mostom biti povezan s ostatkom zemlje. 28. srpnja spojit će se i posljednji segment rasponske konstrukcije. U idućim mjesecima radit će se na opremanju mosta i nastaviti radovi na brzoj cesti preko Pelješca.

Samo nekoliko desetaka metara trenutačno dijeli sjever i jug Hrvatske. Preostala su još tri dijela konstrukcije mosta koje je potrebno spojiti. Vrijeme potrebno za spajanje svakog pojedinačnog dijela je između pet i sedam dana, a očekuje se da bi posljednji dio trebao biti spojen 28. srpnja. Slijedi opremanje mosta rasvjetom, instalacijama, ogradama te asfaltiranje, najavljeno za listopad. Tek nakon tehničkog pregleda potkraj siječnja iduće godine, Pelješki most moći će se smatrati dovršenim, javlja HRT.

- Ceste su krvotok jednog društva, tako da sama obilaznica Stona i Pelješki most pruža neslućene mogućnosti razvoja prostora, ne samo Stona, nego i cijelog ovog kraja, kaže načelnik općine Ston Vedran Antunica.

- Za svaki prelazak iz Hrvatske u Hrvatsku moramo satima čekati, tamo od svibnja pa sve do listopada, stvarno grozno. Čekamo most k'o ozebli sunce, kaže Marijana Franušić iz Stona. Pristupne ceste bit će dovršene sedam mjeseci nakon mosta.

- Strabag bi trebao završiti 2022. u lipnju, tj. početkom srpnja, nekako u tom periodu bi i Avax bio gotov s dionicom do Prapratnoga, pa bi se mogao pustiti promet preko državne ceste kroz Ston, dok bi ova zadnja dionica na kojoj se nalaze tuneli mogla biti gotova u kolovozu 2022., kaže Jeroslav Šegedin, voditelj projekta izgradnje Pelješkog mosta u Hrvatskim cestama.

Upravo je stonska obilaznica tehnički najzahtjevnija dionica pristupnih cesta. Na tunel Polakovicu, dužine 1240 metara, čije je probijanje trajalo deset mjeseci, nadovezuju se most i još jedan tunel.

- Sada se otvorio prostor da se brže izvode radovi na drugom tunelu Supavlu, u kojemu je ostalo još otprilike 500 metara do konačnog proboja. Zahvaljujući novoj posadi koja će s Polakovice biti prebačena tamo, očekujemo da će i to biti gotovo za otprilike dva mjeseca, kaže Šegedin. Problem prometne izoliranosti za stanovnike krajnjeg juga od iduće će godine postati prošlost.

Notra.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
dujo izbori
  • PELJEŠKI MOST

217138679_139123574995749_5306765240908657404_n.jpg

Od kopna odsječen jug Hrvatske za trinaest dana Pelješkim će mostom biti povezan s ostatkom zemlje. 28. srpnja spojit će se i posljednji segment rasponske konstrukcije. U idućim mjesecima radit će se na opremanju mosta i nastaviti radovi na brzoj cesti preko Pelješca.

Samo nekoliko desetaka metara trenutačno dijeli sjever i jug Hrvatske. Preostala su još tri dijela konstrukcije mosta koje je potrebno spojiti. Vrijeme potrebno za spajanje svakog pojedinačnog dijela je između pet i sedam dana, a očekuje se da bi posljednji dio trebao biti spojen 28. srpnja. Slijedi opremanje mosta rasvjetom, instalacijama, ogradama te asfaltiranje, najavljeno za listopad. Tek nakon tehničkog pregleda potkraj siječnja iduće godine, Pelješki most moći će se smatrati dovršenim, javlja HRT.

- Ceste su krvotok jednog društva, tako da sama obilaznica Stona i Pelješki most pruža neslućene mogućnosti razvoja prostora, ne samo Stona, nego i cijelog ovog kraja, kaže načelnik općine Ston Vedran Antunica.

- Za svaki prelazak iz Hrvatske u Hrvatsku moramo satima čekati, tamo od svibnja pa sve do listopada, stvarno grozno. Čekamo most k'o ozebli sunce, kaže Marijana Franušić iz Stona. Pristupne ceste bit će dovršene sedam mjeseci nakon mosta.

- Strabag bi trebao završiti 2022. u lipnju, tj. početkom srpnja, nekako u tom periodu bi i Avax bio gotov s dionicom do Prapratnoga, pa bi se mogao pustiti promet preko državne ceste kroz Ston, dok bi ova zadnja dionica na kojoj se nalaze tuneli mogla biti gotova u kolovozu 2022., kaže Jeroslav Šegedin, voditelj projekta izgradnje Pelješkog mosta u Hrvatskim cestama.

Upravo je stonska obilaznica tehnički najzahtjevnija dionica pristupnih cesta. Na tunel Polakovicu, dužine 1240 metara, čije je probijanje trajalo deset mjeseci, nadovezuju se most i još jedan tunel.

- Sada se otvorio prostor da se brže izvode radovi na drugom tunelu Supavlu, u kojemu je ostalo još otprilike 500 metara do konačnog proboja. Zahvaljujući novoj posadi koja će s Polakovice biti prebačena tamo, očekujemo da će i to biti gotovo za otprilike dva mjeseca, kaže Šegedin. Problem prometne izoliranosti za stanovnike krajnjeg juga od iduće će godine postati prošlost.

Notra.ba

REDAKCIJA PORTALA

info@notra.ba

Marketing

marketing@notra.ba

Copyright 2007-2023 NOTRA Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više