SAMO ZA MAJSTORE

wd-40-768x384.jpg

Foto: idesh.dnevnik.hr

MSCHF je kompanija čije ime dovoljno jasno govori o njihovim namjerama. Psine i svinjarije su njihova specijalnost, u pitanju je dizajnerski studio iz Brooklyna koji se ne libi provocirati sve i svakoga, piše idesh.dnevnik.hr..

Tako su dobili i tužbu od Nikea kada su njihove tenisice (njih čak 666 pari) prepravili, te napunili „air max” mjehuriće crvenom bojom koja je sadržavala i pokoju kap krvi, a ranije su izbacili i „svetu” verziju tenisica modela Air Max 97 napunjenu posvećenom vodom.

Ovaj put se igraju s nečim posve drugim — muževnost je u prvom planu, ali i izrazito skupa industrija parfema.

Njihov novi parfem ima miris kao WD-40. Nazvali su to industrijskom vodom, Eau de Industrie, a bočica je dostupna za 48 dolara što je gotovo ništa u usporedbi sa skupim parfemima čija cijena zna biti i nekoliko stotina dolara zahvaljujući i imenu, ali i sastojcima kao što su ružine latice ili ulje jasmina.

Kolonjska s mirisom maziva WD-40 je meme već godinama, a sada je i stvarnost.

Moda je opsjednuta s Carharttom i Dickiesom, trgovine brze mode su pretrpane workwearom, odjećom inspiriranom radnom odjećom, ali namijenjenoj modno osviještenim ljudima. Ne čudi da i parfemi prate taj trend.

Koji vaš poznanik bi se utopio u mirisu WD-a?

ART BLOG NAŠA DIJASPORA NATJEČAJI MARKETING ARHIVA POŠALJITE VIJEST
SAMO ZA MAJSTORE

wd-40-768x384.jpg

Foto: idesh.dnevnik.hr

MSCHF je kompanija čije ime dovoljno jasno govori o njihovim namjerama. Psine i svinjarije su njihova specijalnost, u pitanju je dizajnerski studio iz Brooklyna koji se ne libi provocirati sve i svakoga, piše idesh.dnevnik.hr..

Tako su dobili i tužbu od Nikea kada su njihove tenisice (njih čak 666 pari) prepravili, te napunili „air max” mjehuriće crvenom bojom koja je sadržavala i pokoju kap krvi, a ranije su izbacili i „svetu” verziju tenisica modela Air Max 97 napunjenu posvećenom vodom.

Ovaj put se igraju s nečim posve drugim — muževnost je u prvom planu, ali i izrazito skupa industrija parfema.

Njihov novi parfem ima miris kao WD-40. Nazvali su to industrijskom vodom, Eau de Industrie, a bočica je dostupna za 48 dolara što je gotovo ništa u usporedbi sa skupim parfemima čija cijena zna biti i nekoliko stotina dolara zahvaljujući i imenu, ali i sastojcima kao što su ružine latice ili ulje jasmina.

Kolonjska s mirisom maziva WD-40 je meme već godinama, a sada je i stvarnost.

Moda je opsjednuta s Carharttom i Dickiesom, trgovine brze mode su pretrpane workwearom, odjećom inspiriranom radnom odjećom, ali namijenjenoj modno osviještenim ljudima. Ne čudi da i parfemi prate taj trend.

Koji vaš poznanik bi se utopio u mirisu WD-a?

artinfo2019-footer-logo.png

REDAKCIJA PORTALA

E-mail

info@notra.ba

Marketing

marketing@notra.ba

POSTANITE DIO TIMA

Copyright 2007-2020 NoTra Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17