× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • ČETVRTU GODINU ZAREDOM

l_7a09d754bf45f36d7cbec4796a064934.jpg

Toyota je zadržala titulu najvećeg proizvođača automobila na svijetu četvrtu godinu zaredom nakon što je objavila rekordnu godišnju prodaju u 2023. od 11,2 milijuna vozila, iako se njen predsjednik u utorak izvinuo zbog skandala u tri kćerke kompanije.

Japanski proizvođač automobila prijavio je rast od 7,2% u globalnoj prodaji prošle godine, uključujući i one kod proizvođača malih automobila Daihatsu i kamiona Hino Motors.

Te dvije kćerke kompannije kao i Toyota Industries su opterećene problemima upravljanja koji uključuju procedure certificiranja testova za automobile i motore koji bi potencijalno mogli naštetiti globalnoj reputaciji brenda po pitanju kvaliteta i sigurnosti.

- Želim izraziti svoje najdublje izvinjenje našim kupcima i zainteresiranim stranama za neprijatnosti i zabrinutosti izazvane uzastopnim nepravilnostima u Hino Motors, Daihatsu i Toyota Industries - rekao je predsednik Toyote Akio Toyoda novinarima na događaju na kojem je najavio viziju Toyote koju je osnovao njegov pradjed i koja danas broji 17 kompanija.

Drugorangirani njemački rival Volkswagen je ovog mjeseca prijavio rast isporuka od 12% prošle godine na 9,2 milijuna automobila, što je označilo oporavak nakon pandemije jer su kašnjenja u lancu snabdijevanja smanjena.

Podaci od utorka pokazuju da je prodaja Toyotinih vozila, uključujući i Lexus, dostigla rekord od 10,3 milijuna vozila u 2023. Benzinsko-električni hibridi su činili otprilike trećinu, a električna vozila na baterije manje od jedan posto, javlja Reuters.

Notra.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski Kiseljak
Ecos
  • ČETVRTU GODINU ZAREDOM

l_7a09d754bf45f36d7cbec4796a064934.jpg

Toyota je zadržala titulu najvećeg proizvođača automobila na svijetu četvrtu godinu zaredom nakon što je objavila rekordnu godišnju prodaju u 2023. od 11,2 milijuna vozila, iako se njen predsjednik u utorak izvinuo zbog skandala u tri kćerke kompanije.

Japanski proizvođač automobila prijavio je rast od 7,2% u globalnoj prodaji prošle godine, uključujući i one kod proizvođača malih automobila Daihatsu i kamiona Hino Motors.

Te dvije kćerke kompannije kao i Toyota Industries su opterećene problemima upravljanja koji uključuju procedure certificiranja testova za automobile i motore koji bi potencijalno mogli naštetiti globalnoj reputaciji brenda po pitanju kvaliteta i sigurnosti.

- Želim izraziti svoje najdublje izvinjenje našim kupcima i zainteresiranim stranama za neprijatnosti i zabrinutosti izazvane uzastopnim nepravilnostima u Hino Motors, Daihatsu i Toyota Industries - rekao je predsednik Toyote Akio Toyoda novinarima na događaju na kojem je najavio viziju Toyote koju je osnovao njegov pradjed i koja danas broji 17 kompanija.

Drugorangirani njemački rival Volkswagen je ovog mjeseca prijavio rast isporuka od 12% prošle godine na 9,2 milijuna automobila, što je označilo oporavak nakon pandemije jer su kašnjenja u lancu snabdijevanja smanjena.

Podaci od utorka pokazuju da je prodaja Toyotinih vozila, uključujući i Lexus, dostigla rekord od 10,3 milijuna vozila u 2023. Benzinsko-električni hibridi su činili otprilike trećinu, a električna vozila na baterije manje od jedan posto, javlja Reuters.

Notra.ba

REDAKCIJA PORTALA

info@notra.ba

Marketing

marketing@notra.ba

Copyright 2007-2023 NOTRA Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više